MILUJEME GASTRONOMII
OD ROKU 2004 VYDÁVÁME TIŠTĚNÝ MAGAZÍN

Více než 10 000 stran v Barlife
A každou z nich se snažíme inspirovat, bavit a vzdělávat.

Desetitisíce návštěvníků na unikátních eventech
Které s cílem šířit povědomí o kvalitní gastronomii, organizujeme už 10 let.

Tisíce návštěv barů, bister a restaurací
Prostě to milujeme. Ono taky, kdo by takovou práci nemiloval, že?
INSPIRUJEME, VZDĚLÁVÁME A BAVÍME UŽ 17 LET
Za necelé dvě desítky naší existence se česká i světová gastronomie hodně posunula. My se také neustále vyvíjíme. Náš cíl však zůstává stejný.
2003 — Vzniká nápad na vytvoření originálního B2B gastro magazínu
2004 — Vychází první číslo Barlife
2005 — Barlife se poprvé stává nečtenějším gastro periodikem v ČR
2006 — Začíná oficiální spolupráce s Drinks International
2007 — Rozšiřujeme distribuci na celou síť Makro
2008 — Registrujeme ochrannou známku Barlife pro 8 zemí v Evropě
2008 — Poprvé vyhlašujeme Czech Bar Awards
2010 — Začínáme spolupráce s umělci na tvorbě titulních obálek
2011 — Organizujeme první ročník Prague Bar Show
2013 — Organizujeme první ročník RumFestu
2014 — Organizujeme první ročník Ginfestu
2015 — Získáváme ocenění „Nejlepší časopis o nápojích ve střední Evropě“
2018 — Organizuje první ročník Whiskyfestu
2019 — Získáváme Zlatý středník za nejlepší B2B časopis v České republice
2020 — Rozšiřujeme cílení na koncové spotřebitele a spouštíme vlastní e-shop
2020 — Vydáváme speciální publikace RumBook a GinBook
2021 — Rozšiřujeme distribuci o vybraná knihkupectví, e-shopy a zajímavé podniky (PageFive, Book Therapy, NeverEnough Store, Alza.cz, Lepsinalada.cz, Alkohol.cz, Barman.cz, Jidloaradost.cz atd.)
VYDÁVÁME GASTRONOMICKÝ ČTVRTLETNÍK
POŘÁDÁME EVENTY
SEZNAMTE SE

Martin Kraut
zakladatel a vydavatel Barlife

Zuzana Štěpničková
šéfredaktorka Barlife

Jakub Kaše
Barlife Art Director

Zdeněk Kaštánek
barman, zakladatel Proof & Company

Vlaďka Kučerová
publicistka v oblasti gastronomie

Michaela Svobodová
marketingová specialistka v oblasti gastronomie

Blanka Datinská
Food textařka a marketing v gastronomii

Vít Šafář
spoluzakladatel Hedonism Spirit

Zuzana Mitvalská
publicistka v oblasti designu a gastronomie

Tomáš Mozr
barový historik, geograf a publicista

Jakub Plášek
stratég v designové agentuře Cocoon

Ladislav Jakl
pivní sommeliér, publicista a popularizátor pivní pestrosti

Jan Čeřovský
milovník charakterních vín a autor webu jizni-svah.cz

Petra Rybyšarová
Freelance Marketing Manager

Jaromír Hanzal
společník pražírny Nordbeans
Jan Boroš, Jan Braniš, Jared Brown, Vítězslav Cirok, Miloš Danihelka, Lukáš Dvořák, Jakub Dvořák, Kamil Foltán, Tereza Fridrichová, Soňa Hanušová, Alexandra Hatalovská, Kryštof Hordina, Tomáš Ivančík, Barbora Kebová, Kateřina Kluchová, Robin Kolek, Zdeněk Kortiš, Alex Kratěna, Anistatia Miller, Tomáš Nejedlý, Petra Novak, Klára Opatřilová, Daniel Piecuch, Daniel Prokeš, Ľuboš Rácz, Klára Rokosová, Václav Rout, Jaroslav Slámečka, Jaromír Švejdík, Tomáš Trnka, Václav Větvička, Honza Vlasák, Jan Zlámaný.
CHCETE OCHUTNAT BARLIFE? NENECHTE SI UJÍT NÁŠ BLOG
ČLÁNKY
Michaela Doležalová: Za světlem
Ve volném čase hraje ráda fotbal a chodí na čundry. Je veselá, bystrá a pohotová. O své práci by dokázala mluvit hodiny. Zapáleně, poutavě. Rychle. Má vizi a chuť věci posouvat kupředu. Za světlem. Michaela Doležalová a Studio Jasna.
Den na kávové farmě
Zastavit se a vychutnat si šálek své oblíbené kávy je pro mnohé z nás součástí každodenního rituálu. Běžný den na kávové farmě je ale pro většinu lidí na míle vzdálenou představou. Farmáři a jejich zaměstnanci v různých koutech světa vynakládají obrovské úsilí, aby káva dosáhla té nejvyšší kvality. Pojďme se podívat, jak vypadá jeden den na kávové farmě třemi různými způsoby – v Etiopii, Nikaragui a Brazílii. Každá farma, každý farmář a každý region mají svou specifickou dynamiku, výzvy i radosti. Tyto tři příběhy vám přiblíží život lidí, kteří stojí za vaší kávou.
Ivo Jedlička: S chutí do toho
Mladý výtvarník s otevřenou myslí a pusou od ucha k uchu, kterému je práce koníčkem. Odpočinout si od ní de facto vůbec nepotřebuje. Dělá věci tak, aby mu dávaly smysl. Iva Jedličku jsme zastihli v prázdninové náladě na cestě mezi Boloňou a Muranem. Mluvil o hudbě, designu, o své zálibě v gastronomii a o tom, jak je důležité nebát se zkoušet nové věci.
Pivo: Svůj k svému? Nebo protiklady?
Autor jednoho populárního seriálu o autech a cestování nedávno publikoval srovnání, jak jsou na tom aktuálně jednotlivé evropské země s cenou piva. Rozdíly byly veliké, nejdražší piva autor shledal ve Skandinávii (pochopitelně, mají tam nevyšší spotřební daň).
Honza Všetečka: Obyčejné jídlo je svátkem
Sám o sobě tvrdí, že je kluk z vesnice, přitom projel kus světa, vařil v top restauracích a nakonec dobyl Prahu vepřovými oušky s křenem. Honza Všetečka vede kuchyni U Kalendů, přes rondon si obléká kostkovanou řeznickou košili a chvílemi se cítí být víc zemědělcem než kuchařem. To proto, že zná své kořeny – a čerpá z nich inspiraci pro jídelní lístek i pro život. V rozhovoru jsme si povídali o jednoduchosti bez kudrlinek a spoluhře v týmu, o vnitřnostech a telecím brzlíku, ale taky o knedlíku pod duchnou a o jídle, které utváří nás i naši českou kulturu.
Drinkologie: Tři prázdné stránky - Fish House Punch
„Nikdo přesně neví, kde, kdy nebo kdo vynalezl punč,“ píše hned zpočátku své knihy Punch koktejlový historik David Wondrich. Nelze na nikoho jasně ukázat prstem, spíše můžeme historii jen skládat jako jednotlivé kousky mozaiky. Přesto nalezneme i takové zástupce této skupiny nápojů, u nichž můžeme být relativně konkrétní. Například se můžeme zatoulat do pánského klubu, kde ústředním tématem není politika ani jiné společenské či kulturní záležitosti, nýbrž rybaření a v prvé řadě hlavně pití punče. Kde se tedy vzal onen pravděpodobně nejslavnější punč všech dob? Z čeho se skládal a koho ohromil?